Got a secret, can you keep it?

Haha jag vet, dålig rubrik, men jag hatar verkligen rubriker som det alltid står Hej! eller Hello! eller Ledsen för dålig uppdatering (ja, jag vet jag gör det själv, men nu ska det bli förändring!) Just nu sitter jag och kollar på världens bästa tv-serie, nämligen The Vampire Diaries. För ni som inte vet det är jag besatt av den serien ;) Och jag är såååååååååå förälskad i karaktären Damon Salvatore! <3 ;) Asså seriöst, jag skulle inte klara mig utan den serien... Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag tar och skriver en topplista på dom bästa tv-serierna! (enligt mig)
 
1. The Vampire Diaries
 
2. Glee
 
3. True Blood
 
4. How I Met Your Mother
 
5. Pretty Little Liars
 
6. Ghost Whisperer
 
7. Once Upon A Time
 
8. Gossip Girl
 
9. Friends
 
10. Grey's Anatomy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Olivier

Jag är en tjej på 14 år som älskar att rida! Jag har en underbar sköthäst som heter Mr Bean, och kallas även för Bönan! Han står på BRS, där jag även går på ridskola. Jag älskar även att läsa, sjunga, rita och kola på tv-serier!

RSS 2.0