Just give me a reason

Hejsan! Mig har ni inte hört från på ett tag, på grund av att jag har varit utsatt för extrem bloggtorka. Men nu är jag tillbaka igen! Om jag fortfarande har några läsare... Imorgon är det i alla fall hoppkurs, andra gången! Förra veckn hade jag Capitano, men jag frågade Elin senare om jag kunde få byta till en annan ponny p.g.a att det inte gick särskilt bra. Vi får se vem jag får imorgon! Förhoppningsvis Bönan ;) Igår var det ingen ridning, utan det var dressyrclinic istället :) Väldigt lärorikt enligt mig! aja, vi hörs förmodligen imorgon kväll så kan jag skriva mer om hoppkursen! :D
 
Foto: Alice med min kamera :)


Kommentarer
Melissa B.

Tack så mycket för bilderna! :D

2013-04-22 @ 17:37:27
URL: http://melissabudak.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Olivier

Jag är en tjej på 14 år som älskar att rida! Jag har en underbar sköthäst som heter Mr Bean, och kallas även för Bönan! Han står på BRS, där jag även går på ridskola. Jag älskar även att läsa, sjunga, rita och kola på tv-serier!

RSS 2.0