Hoppkursen! :D

Såå jag hade lvat att skriva om hoppkursen, så här kommer ett inlägg om det! Idag fick jag en ponny som jag bara hade ridit en gång tidigare (dressyr) och det var nämligen Grynet! HOn är känd för att riva ganska mycket p.g.a att hon inte orkar lyfta på benen. Men idag gick det jättebra faktiskt, hon var ganska pigg och framåt till skillnad från Capitano som inte hade något tryck alls förra veckan. Men hur som helst, det gick väldigt bra, och jag tror bara vi rev en gång :) okej vi kaaaaaanske hade ner några koner också men det gills väl inte? ;) Vi jobbade mycket med snäva svängar och att få med hästarna i svängen. Grynet är som en båt att svänga, men det gick ändå ganska bra! En till favorit i hoppningen kanske? ;) Har tyvärr inga bilder eller film från det här ridpasset, så ni får nöja er med en liten bild på Grynet och Alexandra som bloggar här :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Olivier

Jag är en tjej på 14 år som älskar att rida! Jag har en underbar sköthäst som heter Mr Bean, och kallas även för Bönan! Han står på BRS, där jag även går på ridskola. Jag älskar även att läsa, sjunga, rita och kola på tv-serier!

RSS 2.0