"If I was him, I would've told you that you're the most beautiful creature I've ever seen"

Inleder inlägget med att citera Adrian Ivashkov i Bloodlines serien. Jag tror i alla fall att det var så han sa.. Aja, det var iaf ungefär så han sa. Nu sitter jag i bilen, på väg till flygplatsen! För er som inte vet ska jag till Frankrike! Kommer att vara där tills på lördag då vi åker hem igen. Men hur som helst, ni borde verkligen läsa serien Bloodlines! Än så länge har 3 böcker kommit ut, och en fjärde är på gång! En av dom bästa serierna jag har löst faktiskt! Det är en slags fortsättning på Vampire Academy serien, och båda handlar uppenbart om vampyrer ;) ofc! :D Men jag ger serien en 4 av 5. Den hade blivit en 5 om det inte hade varit för att böckerna kan vara ganska svåra att komma in i i början.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Olivier

Jag är en tjej på 14 år som älskar att rida! Jag har en underbar sköthäst som heter Mr Bean, och kallas även för Bönan! Han står på BRS, där jag även går på ridskola. Jag älskar även att läsa, sjunga, rita och kola på tv-serier!

RSS 2.0