Ordinary Day

Nu sitter jag vid datorn och kollar på lejonkungen, som den lilla konstiga ungen jag är ;) Haha, nej jag fick lite nostalgi, och var tvungen att se den igen. Idag har det bara varit en vanlig skoldag, med sånglektion efter skolan. Däremot hatar jag verkligen det svenska vädret just nu! Det är ju för sjutton den 18 mars, och det snöar! Jag menar, man kan ju tycka att det räcker med snö och is nu.. Och imorgon ska det ju antagligen bli snöstorm också! Jippi, säger jag bara.. Menmen, vi hörs senare! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Olivier

Jag är en tjej på 14 år som älskar att rida! Jag har en underbar sköthäst som heter Mr Bean, och kallas även för Bönan! Han står på BRS, där jag även går på ridskola. Jag älskar även att läsa, sjunga, rita och kola på tv-serier!

RSS 2.0