Nobody said it was easy

Hej! Blir bara ett snabbinlägg, då inte särskilt mycket har hänt under dagen. Skola som vanligt, och sen bar det av hem för att städa. Sen vid halv 5 skulle jag till tandläkaren också. Eftersom jag slutade 13:40 så tänkte jag att jag skulle hinna städa innan tandläkaren, men jag råkade somna när jag nattade min lillasyster haha :D Jag vaknade 10 min innan bussen gick, av att min pappa väckte mig. Som tur var! Men imorgon blir det stallet, eftersom att min brorsa rider, och så ska jag såklart ta hand om Bönan ;)
Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Olivier

Jag är en tjej på 14 år som älskar att rida! Jag har en underbar sköthäst som heter Mr Bean, och kallas även för Bönan! Han står på BRS, där jag även går på ridskola. Jag älskar även att läsa, sjunga, rita och kola på tv-serier!

RSS 2.0