Hejsan!

Hej allihopa! Jag heter Emma, är 14 år och älskar hästar. Jag tycker även om att läsa, fotografera, sjunga, skriva och kolla på tv-serier! Den här bloggen kommer främst att handla om hästar och ridning, men lite annat också. Jag rider på Botkyrka Ridsällskap, och har världens underbaraste sköthäst som jag älskar väldigt mycket. Tyvärr har jag ingen egen häst, utan jag rder en gång i veckan på ridskola :)
 
10 random fakta om mig:
 
  • Jag är ganska blyg när jag är med nya personer, men när jag väl känner dom kan jag vara hur galen som helst!
  • De flesta av mina vänner tycker att jag är vääääldigt konstig XD
  • Mitt rum är ALLTID stökigt.
  • Jag är vegetarian, och har varit det i snart 2 år!
  • Jag älskar pasta! :3
  • Jag älskar ALLT som har med vampyrer och göra.
  • Jag är en stolt halv-fransyska, och jag kan prata flytande franska.
  • Jag är VÄLDIGT glömsk.
  • Jag är hopplöst kär i en person som inte ens finns: Damon Salvatore i The Vampire Diaries.
  • Jag kan inte ha en normal konversation med någon.
Foto: Alice Berglund
Foto: Maja Norin
 
Jag hoppas att ni fortsätter att läsa bloggen!


Kommentarer
Melissa

Bra att du bytte till blogg.se! :D

2013-03-17 @ 21:03:45
URL: http://Melissabudak.webblogg.se
Maja

Jag håller med Melissa! :D
/Maja

2013-03-20 @ 14:29:05
URL: http://Filippamaja.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma Olivier

Jag är en tjej på 14 år som älskar att rida! Jag har en underbar sköthäst som heter Mr Bean, och kallas även för Bönan! Han står på BRS, där jag även går på ridskola. Jag älskar även att läsa, sjunga, rita och kola på tv-serier!

RSS 2.0